نوعی باکتری به نام «بِرِوی باکتریا» نیز باعث ایجاد بوی بد پا می‌شود. این نوع باکتری‌ها پوست مرده پای ما را می‌خورند و گازی تولید می‌کنند که بوی ترش خاصی دارد. پنیر سازان اغلب این باکتری را به سطح پنیر اضافه می‌کنند تا بافت و طعم آن ایجاد شود. این موضوع توضیح می‌دهد که چرا بسیاری از پنیر‌ها بوی پا می‌دهند و پا‌ها بوی پنیر می‌دهند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا علت تأخیر صدور گذرنامه‌ها را اعلام کرد و از افزایش ساعت کاری ادارات پلیس گذرنامه تا ساعت ۱۹ خبر داد.
یکی از دلایلی که بدن شما ممکن است میل به خوردن مواد غیرخوراکی را داشته باشد، این است که شما مواد مغذی کافی دریافت نمی‌کنید.
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رشد تعداد مناطق آزاد کشور گفت: به نظر می رسد برخی از نمایندگان مجلس برای احداث مناطق آزاد دیدگاه محلی دارند.
احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.
به دلیل حضور در تست های ایفمارک، نکونام نمی تواند برای نشست خبری، راهی سازمان لیگ شود.
احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.
عضو اتاق ایران با اشاره به جذب ۶ میلیارد دلار از منابع بلوکه شده گفت: این کار خوبی است اما ما می توانستیم در شرایط اقتصادی بهتری باشیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور از روند جذب بازیکنان جدید در جمع سرخ پوشان تبریزی ناراضی نیست.
وزیر امور خارجه کشور گفت: تاخیر در تبادل سفرا میان ایران و عربستان به علت تعطیلات سالانه در عربستان بود.
در حالیکه قطعی پیامک‌های سامانه همتا، خریداران و فعالان بازار موبایل را به دردسر انداخته است، یکی از مسئولان شرکت همراه اول، اختلالات پیش آمده را رد کرد.
با گذشت حدود دو سال از عمر دولت سیزدهم به نظر می‌رسد آرام آرام رابطه دولت و مجلس در سال منتهی به انتخابات مجلس دچار تحولاتی شده و لحن اهالی بهارستان، بیشتر رنگ و بوی انتقاد به خود می‌گیرد.نشانه‌های این تغییرات را این روزها در اخبار رسانه‌ها به عینه می‌توان مشاهده کرد، زمانی که بسیاری از نمایندگان نسبت به گرانی‌های افسارگسیخته، عدم اجرای تعهدات و ناتوانی در مهار تورم اعتراض کرده و در هر جلسه نمایندگان با الفاظ و عبارات متفاوتی دولت را مورد خطاب قرار می دهند.
وحید کاظمی برای دومین هفته متوالی در لیگ برتر قضاوت ندارد.
نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: ما بنا به درخواست کادرفنی در پشت صحنه مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا بودیم و تقسیم وظایف انجام شد.
جمعی از نمایندگان تقاضا دادند لایحه عفاف و حجاب به جای بررسی در صحن مجلس، در کمیسیونی ویژه رسیدگی شود که باید ببینیم نمایندگان در صحن مجلس چه تصمیمی در این باره اتخاذ می‌کنند.
علوم پزشکی یاسوج گفت: مرگ دو مادر باردار در بیمارستان امام سجاد در حال بررسی و پیگیری هستند.
فشار خون را در هر میلیمتر جیوه اندازه گیری می‌کنند. فشار خون زیر ۹۰ میلی متر جیوه برای حالت سیستولیک یا ۶۰ میلی متر جیوه برای حالت دیاستولیک معمولاً به فشار خون پایین تعبیر می‌شود.
علامت اصلی هالیتوز یعنی بوی بد دهان زمانی یک عامل منفی در نظر گرفته می شود که فراتر از حد قابل قبول اجتماعی باشد. این بو می تواند در ساعات صبح یا بعد از استعمال سیگار، نوشیدن قهوه و مصرف برخی مواد غذایی مانند سیر بدتر شود.
درست است که عرق کردن یک امر طبیعی و گاهی اوقات مفید برای بدن ماست، اما در بیشتر مواقع تعریق زیاد برای بدن مضر هم شناخته شده است. می‌دانید که تعریق زیاد علاوه بر ایجاد بوی بد در بدن باعث لاغری و کم آبی بدن و در نتیجه خشک شدن زیاد پوست می شود.
ظهر روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، انتشار بوی نامطبوعی شبیه به گاز در چند مدرسه شاهین‌شهر موجب بدحال شدن تعدادی از دانش‌آموزان این مدارس شد، دانش‌آموزان این مدارس بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان گلدیس منتقل و تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند.
این هواپیما که از استانبول عازم بارسلون بود دقایقی پس از برخاستن از باند فرودگاه، به علت بوی بدی که حسگر‌های ((سنسورهای)) خطر هواپیما را هم به صدا در آورد، مجبور به بازگشت به استانبول شد.
سندروم بوی ماهی با بهبود کلیه درمان می‌شود و گزارشاتی در مورد یک مرد ۲۸ ساله وجود دارد که سندروم بوی ماهی اش با پیوند کلیه برطرف شده است. در بعضی از موارد سندروم بوی ماهی به دلیل جهش ژن FMO ۳ اتفاق می‌افتد که علت آن مصرف پروتئین زیاد، بیماری کبد و افزایش باکتری در معده، بهداشت ضعیف، التهاب لثه و ... است.
بوی بد دهان یک معضل جدی و آزاردهنده برای برخی از افراد است که حتی روی تعاملات روزمره آن‌ها تاثیر ناخوشایند دارد. روش‌های رفع بوی بد دهان - بسته به علت بروز آن - ممکن است متفاوت باشد
در صورت امکان سعی کنید در وهله نخست علت بوی بد لباس‌های تان را شناسایی کنید. برای مثال، ممکن است لباس‌های تان بوی بدی بدهند، زیرا هنگام پوشیدن آن عرق کرده‌اید و پیش از شستن، لباس‌ها خشک شده اند. این امر منجر به وضعیتی می‌شود که بوی بد درون لباس‌ها حبس می‌شود.
پرواز هواپیمایی معراج که از ساعت ۱۲ فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود، به‌دلیل ایجاد دود و بوی نامطبوع در کابین هواپیما، مجددا به فرودگاه مهرآباد بازگشته و با گذشت دو و نیم ساعت از زمان اولیه پرواز، مسافران هنوز در فرودگاه مهرآباد حضور دارند و به آن‌ها اعلام نشده که علت این موضوع چه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ